Propulsorul cu nume de cod M157, va avea o
cilindree de 5,5 litri şi va fi echipat cu două turbine,
injecţie directă cu injectoare piezo-electrice, o presiune de
injecţie de la 100 la 200 bar şi un supraalimentare de 1 bar sau
1,3 bari pentru pachetul de performanţă.
În final, masa totală ajunge la 204 kilograme,
în timp ce puterea maximă este de 544 CP iar cuplul de 800
Nm. Pachetul de performanţă aduce 571 CP şi un cuplu de
900Nm. Noul motor va debuta pe S-Class, asigurându-i o
acceleraţie de la 0 la 100 km/h în doar 4,5 secunde, în timp ce
viteza maxim va fi de 250 km/h. Pentru versiunea mai puternică,
limitarea electronică va fi mutată în zona 300 km/h.
Consumul a scăzut şi el, comparativ cu modelul actual cu aproape
4 litri, până la un 10,5 l/100 km în medie. Transmisia va fi
asigurată de noua cutie AMG Speedshift MCT-7, care va ajunge
combinată cu acelaşi motor şi pe viitorul Mercedes S-Class Coupe.
Care va fi denumirea noilor modele, vom afla în curând. Însă până
atunci vă puteţi delecta cu pozele explicate din galeria foto.